Gunesnil_23 valla ben bebekten önce hatta evlenmeden önce sürekli makyaj yapardım bakım yapardım bebeğim oldu lohusa dönemi hariç hala daha öyleyim. Dışarı çıkarken topuklu ayakkabım makyajım saçım tam tıkırındadır ya da evdeysem kızımın uyuduğu anlarda kendime bakarım saçımı yapsrım falan biraz da süslü olmayı seviyorum galiba o yüzden vazgeçemedim