Bu postu çok seviyorum yaa 🤭🤭
Bugün gecti tabii Ertesi güne fikir olur…
Bizim menü belli de henüz hazır değil 🤭
Oglusum beni bırakırsan kalkıp hazirliycam .
Kizcem de okuldan gelicek daha 🫠
Yufka aldirmistim eşime , ıspanaklar suda 🤗ıspanaklı pırasalı bol soğanlı kol böreği yapicam 🥰
Oglusum dogana kadar kendim açardım 😋 oglus azcık buyuyene kadar napalim borek yemeyelim mi 😅
Yanına da çay domates peynir vs ..
Sizler neler yaptınız hamarat anneler ?
Valla ne menüler okuyorum burada maşallah nazar değmesin 🧿🧿