Kızlar oğlum 12 ay 14 günlük möllersin balık yağına başlamak istiyorum devlet hastanesindeki bir doktor 2 yaşında itibaren dedi daha önce bir doktorda 1 yaşından sonra demişti.Arkdaşım çocuğuna başlamış 1 yaşındayken.başlamalı mıyım sizce balık falan her hafta yediremiyorum çünkü.siz ne zaman başlamıştınız