joyfulmom benim bu ikinci çocugum ilkinde böyle birşey görmedim hep yatardı beşiğinde bu uyumuyordu asla sabahlara kadar uyumuyordu 11 aylık olana kadar resmen bu uyumuyor diyordum nasıl bbebekmiş diyordum düzeni değiştirmeyi denedim uyanırdı yatağa koydugum an ne anlar bu bebek diyordum ama öyleymiş çocuk artık uyuyor şaşırdım yani beşikte uyanıyor uyuyan bebek yerde uyanmıyor kalkıp zıplıyo yatağında