Omeraslan isimsiz111 uç kısmında kızarıklık varsa arada olması normal dedi doktorumuz. Sürekli geçmeyen bir kızarıklıksa enfeksiyon olabilir tahlil yaparız dedi. Takip edin geçmezse doktor görmeli