gamzesameturkoz ona özel çorba yapıyorsam 2 günlük yapıyorum, 3. güne kalsa da vermiyorum, kendimize yaptığımız çorbalardan ayırırsam da gene 2 gün yetecek şekilde yapıyorum, direkt çorbayı buzluğa atmadım, hazırda bulunsun diye mi atmak istiyorsunuz