Mugerrr 2 buçuk yaşındaki oğlum grip olmuştu bugün çok öksürmeye başladı. Antibiyotik verdi bugün doktor. Buhar da veriyorum ama çok öksürüyor. Öksürüğe ne iyi gelir. Yardımcı olur musunuz
yalniizkadin53 Mugerrr bir yeede görmüştüm bebegin uyuduğu odaya buz kütlesi koymak gece sabaha kadar orda kalınca iyi geliyo bebege
aybiduranne Mugerrr tam ben de uyuduğu odaya buz kütlesi koy yazmaya gelmiştim ki biri benden önce davranmış 😅 geçmiş olsun canım
yalniizkadin53 Mugerrr ama büyük bişey olsun şimdiden bi leğene su doldur buzluğa at donsun akşam onu al bi tane borcama koy sonra da bebenin odasına koy odayı ferahlatıyo öksürüğü geçiriyo