Bebegim 2 aylık aptamil kullanıyorum meme az emiyor mamadan memnunum kilo alımı gelişimi ayına göre iyi aptamil prosyneo denedimm bebegim sevmedi kokulu gaz ve yeşil kaka yapıyormuş bizdede oldu birde daha kıvamı berrak bilginiz olsun normal aptamil güzel