Bebeğim iki ay erken doğdu şuanda 2 ay 19 günlük prematüre doymadığı için doktor tavsiyesiyle mamayla destekliyorum fakat son 3 gündür içtiği sütün neredeyse hepsini kusuyor fazlalık desem değil bayağı kusuyor çünkü doktora randevu aldım ancak cuma gününe bu durumu yaşayan oldu mu 🥺