Kugukiz Monap yüksek çıkmış daha düşük olması gerekiyor. Sanırım az da olsa şekeriniz var. Tabi doktor daha iyi bilir.
Melike37 Monap ben 12 yıldır şeker hastasıyım büyük ihtimal şekeriniz var bence ihmal etmeden Bi baktirin 4 defa iğne kullanıyorum ben
Cennetinsusu Monap Gebelikte 1 saat sonra ölçülüyor ondan sordum. Normalde 2 saat sonra ölçüldüyse evet şekeriniz var. Cihazın doğruluğundan eminseniz eğer. İç hastalıklarına veya endokrine randevu almanızı tavsiye edrrim.
Monap Cennetinsusu cevabiniz icin teşekkürler, ilk defa yapti arkadasim hafif bi uzuntu stres yasadim kafamin salladigini hissettim arkadasim olcttu 201 yuksek dedi
Cennetinsusu Monap Stresde etkiler. 140 sınır üstü şeker var anlamına geliyor maalesef. Doktora gidene kadar. Ağzınıza ilk lokmayı attıktan 2 saat sonra ölçüm yapın sabah akşam not alın. Doktora söylersiniz bu şekilde çıkıyor diye geçmiş olsun
Monap Melike37 cevabiniz icin teşekkürler, ilk defa yapti arkadasim hafif bi uzuntu stres yasadim kafamin salladigini hissettim arkadasim olcttu 201 yuksek dedi