Kızlar merhaba bebeğim 10 ay 5 günlük ben 9 ay kızamık aşısını yaptırmadım bir yaşında zaten yapılacak diye doktorla konuştum gecen gün kızamıgın arttıgını yaptırsam iyi olacagını söyledi şuan hasta iyileşmesini bekliyorum karar veremedim yaptırsam mı yaptırmayan var mı benim gibi yada yaptırıpta fikir vermek isteyen olursa sevinirim🥰