Serpill96 Göz doktoruna gittim baktı ölçüm vs aldı iki gözde miyop 1 dedi korkma ilerlemez gözlük gelen gerektirmez dedi düşük miyop
gocebebirbayan Serpill96 eşim de -1.25 doktor ona da öyle demiş. Ben gözlük kullandım ilerledi şuan gözlüksüz görmüyorum. Kardeşimin derecesi benimkinden düşüktü ama o gözlük kullanmadı ilerlemedi kullanmıyor birşey. Keşke bende kullanmasaydm
Masalbebe876 Serpill96 bende 055 di gözlük yazmıştı miyoptu kullanmadım gözlük arttı başka doktora gidin bence
Serpill96 gocebebirbayan banada öyle dedi gözlük uygun görmüyorum ama çok baş ağrın uzağı hiç göremiyorsan istersen yazayım dedi hayır dedim görüyorum oda itiş gayet dedi ilerlemez miyop dedi
gocebebirbayan Serpill96 aslında ilerleyeceği varsa gözlük taksan da takmasan da ilerlermiş, ilerleyeceği yoksa da ilerlemezmiş. Herkeste farklı biraz da