Kubraaybars kuka06 ben ekimde yaptırdım. Önce sağlık ocağında aile hekimine yazdırıyorsun sonra eczaneden kendin alıyorsun gidip vurduruyorsun burada doktor onayı olmadan vurmadılar bana regl de oldum bitti de bir sorun yaşamadım yan etki görmedin