girlmomm 4 ay 4 günlüğüz dişlerimiz kaşınıyor mızmızlanıyor calgel aldım bugün tetagülden de calgel i önerdiler memnun musunuz kaşıntıyı azaltıyormuş ağrıyı alıyormuş günde 3-4 kez sürün dediler
Zlnmst girlmomm 14 aylık kızım hiç kullanmadık bi kere calgel denedim yengem vermişti ona da baya bi kustu
starwomen girlmomm ben hiç memnun kalmadım 3-4 kez kullandım ama etkisi olmadı. Karanfil yağı ve tetagilin etkisini gördük.
Gzdnr17 girlmomm caljel sağlıklı değil bence onun yerine tetagil granür kullanın hep damakları rahatlatıyor hem de ağız içi bakterileri temizliyor Malum bu dönem eller hep ağızda 🥰🙏🏾
Kubraaybars girlmomm ağlamak ne kelime yırttırıyordu sürüyorsun bi yarım saate etki ediyor sakinliyor ağrı kesiyor
starwomen girlmomm evet çok rahatlıyordu ama ben sadece ilk 3 dişte kullandım sonradan çıkanları anlamıştım zaten ilk zamanlar kurtarıcıydı uyurken de karanfil yağı sürüyordum uykusunu da etkilemiyordu diş çıkması
girlmomm starwomen karanfil yağını aktardan mı aldınız ben normal karanfili suyla kaynatıp soğuyunca damaklarına sürüyordum oda iyi geliyor dediler
starwomen girlmomm ben evde kendim yaptım. 6-7 tane karanfili bir kavanoza koydum biraz da hakiki zeytinyağı ekleyip 1 gece buzdolabında ağzı kapalı beklettim ertesi günü sürdüm çok iyi geldi
eedu girlmomm tetagildense calgeli öneren kim acaba bu bir aptallık çünkü dağlar kadar fark var canım calgel bildiğin ilaç tetagil bitkisel ben hep tetagil kullanmıştım gayette memnundum calgelin içeriği hiç ama hiç masum değil
Haffuse On dislerinde hicbirsey kullanmadim,azi disleri cikinca calgel kullandim. Ve sace gece uykusundan once. Anlik agrisini hafifletiyor ama, cok surmuyor. En azindan uykuya dalmasini rahatlatiyor gibiydi