Kızlar merhaba,
Kızım mememi çok ısırıyo ağlıyorum canımın yanmasından. 7 aylık.
Canımın yandığını da anlamıyor.
Napacağımı şaşırdım. Çok canım yanıyor.
Tutup çekt bi kere kanadı.
Kanayacak korkusuna başını tutuyorum onu oyun sanıyor galiba ısırdıkça ısırıyo bense çekecek diye ödüm kopuyo.
Allah kimseye yaştmasın gerçekten çok zor bir durum.
:(
Öneriniz var mı na yapmalıyım? Yaşayan var mı?