Azraninnnannnesi canım bnde kullanıyorum hatta bazen günde 5/6 deda kullandığım oluyor. Onluk emjektöre çekiyorum sonra bebeği ysnaa çeviriyorum burnuns sıkıyorum sonra kaldırıp sırtına hafifce vuruyorum beziyle temizliyorum. Diğer buruna da ayni işlemi uyguluyorum. Sonra aspiratör ile çekiyorum. Miss gibi oluyor. Çokda rahat yatıyor