1mom1baby_ Hadi annenin yanına git diye söylüyorum direk. Gitmiyor mu, anasına danasina al çocuğu diyorum.
Ufakken kimseye elletmezdim çocuklarıma gayet dikkat etmeme rağmen, bebeklerin yanına gitmelerine de izin vermem özellikle hastane gibi ortamlarda.
Geçenler de bebek vardı. Kızım sevelim mi anne dedi, mesafeli aramızda annesi benle konuşuyordu. Bende hayır dedim,annesi gel sev dedi. Olmaz dedim biraz hasta,sizin bebeğinize geçmesin. Uzaktan sevelim annecim dedim, oturduğun yerden cee yapabilirsin öpücük atabilirsin dedim.
Şimdi ben hasta olduğunu biliyorum çocuğumun yaklastirmadim, ya da o ufak bebek herhangi bir bulaşıcı hastalık yaşıyor olabilir geçebilir. Ne diye yaklastiralim değil mi?
Herkes dikkatli olsa, ne iyi olacak