mzynp Kızım 6 aylık. Daha süt dişlerini çıkarmadık. Kızımın köpek dişinin olduğu yer kabarmış bayağı. Diş çıkıyormuş gibi. Başına gelen var mı ya da çevrenizde duydunuz mu? Yara mı yoksa diş mi acaba ?
starwomen mzynp Kızımın ilk dişi üst yan kesici dişti. Daha ön dişler çıkmadan da azı dişlerini çıkardı. Doktorumuzda dişler belli bir sıraya göre çıkmaz dedi rahat olun :)
Hlalhlalhlal mzynp bizimde ilk üst yan dişler çıktı önler sonradan geldi normal bir durummuş herhangi bir sıralaması yokmuş
MelindaMelisa mzynp Sıralamanın hiçbir önemi yok.Köpek dişler ise yerini çok erken belli eder ama çıkması uzun sürer.Kızımında 6 aylıkken başladı Şuan 15 aylık hala köpek dişi yok
Melekannesi3 Bizimde o kadar farklı ki çıkma sırası altta iki tane var üstte 6 tane var şimdi altta yanlar yokken azı dişleri çıkıyor