Kızlar ben de çalışıyorum 72 puan aldım KPSS’de Klavyem Q klavye Şu an 90 100 arası yazıyorum yüzü bazen geçtiğim oluyor çok istikrarlı çalışamıyorum çocuktan ötürü ama son zamanlarda biraz üstüne düştüm çünkü görmüşsünüzdür muhakkak alım şartları değişti bu da alım olacak demek diye düşünüyorum inşallah en kısa zamanda ilan gelir ve atanırım gerçekten bu benim için son şans ve çok emek harcadığımı düşünüyorum çocuğum dört aylıkken çalışmaya başlamıştım KPSS’ye Tek başına hem çocuğa baktım hem KPSS çalıştım ve inanılmaz zor bir süreçti benim için İnşallah atanırız