Atlas88 Merhaba oglum neredeyse 9 aylik olmak uzere. Uykulari gayet duzenliydi. Gunduz hala gayet iyi uyuyor fakat bir suredir geceleri 2 gibi surekli uykusunda donuyor ve aglayarak uyaniyor ne emzik ne su ne mama hic birsey sakinlestirmiyor. Sonra icini ceke ceke tekrar daliyor boyle boyle sabahi ediyoruz. Uykusunu tabi alamiyor kesik kesik uyudugundan. Dis daha hic cikarmadik yeni kontrolden geldik gecen henuz gelen dis falanda yok yani. Yasayan var mi kafayi yicem cocugun cani yaniyor gibi agliyor her gece. Gaz da degil once o sandim ama karni yumusak osurmuyorda. Bilemedim ben bu isi.
Burcak52 Atlas88 tam 8. Ayda başlayıp 9. Ayın sonunda bitmişti 😂 ben de böyle çok araştırdım, yazdım. Çözümü yok, büyük ve uzun bir atakmış. Sonra kendiliğinden geçiyor, biraz sabır ☺️
rainak Atlas88 geçti mi benimkide 11 aylık gündüz ve gece uykusundan hep aglayarak uyanıyor sebebini bulamiyorum
Atlas88 Ymn-mom-53 valla biraz once calpol verdim yatirdim. Hatta tetagilde verdim belki dis kasintisidir diye. Bakalim bu gece nasil gecicek. 😅 Bizde 3 gundur boyleyiz ya🥹
Atlas88 Burcak52 eyvahh desene daha 1 ayim var 😅 napcaz sabretcez el mahkum.😂 O biter dis baslar. Bitmiyor bu bebislerin aksiyonu.
AnnaKarenina_ Atlas88 benim oğlum diş çıkartırken böyle ağlardı sadece gecelerii diş dönemi tamamen bitti ağlamalarıda kesildi
Atlas88 AnnaKarenina_ valla aylardir herseye distir diyoruz. Hala bir tane disi yok. Doktorda yok diyor henuz ama belki baslamistir sureci bazilari uzun suruyormus cikarmasi. Umarim en kisa zamanda biterde cocugum tekrar huzurla uyur🙏🏻
Atlas88 mrsheisenberg valla hep ayni saatlerde oluyor diye benide acaba uyku terorumu acaba diye bir dusunce aldi ama hic bilmiyorum ya. Bakalim bu gece ne olcak. Hic vermek istemesemde belki agrisi vardir diye calpol verdim. Gorcez bakalim fark edicekmi.
Atlas88 Prensinannesi98 cok zor ya. İnsan hic birsey yapamiyor. Elim ayagima dolasiyor o aglarken ben mama yapiyorum o sirada. Gecen kendimi yakcaktim kaynar suyla. 😔 Size de allah kolaylik versin. İns gecsin hemen.