S-252525 Merhabalar yaz doğum.kontrol.hapını ilk kez kullanıyorum. Beyaz tabletleri.kullanmaya başladım.fakat henüz adet olmadım.adet döngüsü ilaçlar tamamen bitince mi oluyor bilgisi olan var mı acaba ?