RedFlower_ Şimdi çatma iğnesi doktor adetliyken yaptı. Eşim şehir dışında çalışıyor O hafta geldi ilişki günü verdi 1 hafta kalıyor evde veya 10 gün Bu süreç yetersiz mi ikinci hamilelik istiyoruz ama olmuyor 3 senedir Yumurtam olgunlasyorr catlamiyor
durukusunannesi_ RedFlower_ bende tedavi ile hamile kalmıştım ama çatlatma iğnesini yumurta büyüdükten sonra vuruyoruz adetken değil adet olup bitecek ortalama 14-15. Günlere denk geliyor tam büyüyüp çatlayacak kadar olgunlaşması o günlerde yaplıyor iğne sonra 24 saat sonra ilişki
ceriio RedFlower_ adetliyken nasıl çatlatma iğnesi yaptı yumurta geliştirmek için iğne yapmış olabilir mi hap yerine ? Bende çatlatma iğnesi ile hamile kalmıştım ama adetin 5. Günü falan letu hapa başladim 5 gün kullandım doktor bir gün verdi o gün gittim baktı 2 gün sonra tekrar çağırdı yumurta kendi catlamayinca iğne vurdu sonra 1 hafta boyunca gün aşırı ilişki dedi
RedFlower_ durukusunannesi_ benim klamen verdi kullandım ama ise yaramamış istenilen boyuta gelmedi dedi doktor. İlişki günü verdi sonra adetliyken gel çatlama iğnesi yapalım dedi
RedFlower_ ceriio ben İlk önce gittim Bana klamen verdi b Dedi istenilen boyuta ulaşmamış yine adetliyken gel çatma iğnesi yapalım dedi doktor
RedFlower_ ceriio bana hata bir kaç gün ilişki günleri verdi eşim yok dedim Dedi o zaman bir anlamı yok eşim gelince gel o zaman iğne yapalım
ceriio RedFlower_ RedFlower_ klomen ile istenilen boyuta ulaşmadiysa çatlatma iğnesi vurmaz ki. Vurduğu iğnenin adı ne biliyor musun?
durukusunannesi_ RedFlower_ şöyle anlatayım ben size kendi sürecimi sizde ona göre hareket edersiniz belki. Bende adetin 3. Günü doktora gittim 5. Günün de klomene başla dedi başladım 5 günlük haptı zaten bitti 2 güne bir yumurta boyunu ölçtü istediği kadar büyüyünce çatlatma iğnesini yazdı(ovitrelle markasıydı)gece biz onu evde kendimiz vurduk 24 saat geçince de ilişki dedi diğer gece ilişkiydi işte.
ceriio RedFlower_ Allah Allah çok tuhaf peki adette nasıl ilişki olacak onu söyledi mi ilişki sıklığını nasıl söyledi yani
durukusunannesi_ RedFlower_ 85 kg idim bu ilaçların hiç biri işe yaramadı 6 ay diyet yaptım 63 kg ya düşünce bu ilaçlar işe yaradı bu söylediğim tedavi şeklini 5-6 kez denedim ben