Merhaba. Bir şey sormak istiyorum. 35+6 da prematüre olarak doğdu bebeğim. Şuan 3 ay 7 günlük. Bu suanki ay olarak mi kullanıyoruz yoksa düzeltilmiş yaş olanı mı? Anlatabildim mi bilmiyorum tam ama yani şuan bebegin kac aylik dese doktor 3 ay 7 gun mu dicem yoksa düzeltilmiş yaş kaçsa onu bilmiyorum ama onu mu diyeceğim? Bilenler varsa yardım edebilir mi?