Sinemmmonurr butceniz nedir bilemiyorum ama bu 1-2 gundur bende bi arayistayim. Oncelikle şok’a karcherin dik supurgesi gelecekti ordan bi heveslendm 😂 snra esim.baska bakalm dedi. Arcelik ,bosch ve philips arasnda kaldi o. Bnde bosver boykot urunu bosch flan dedm. Eger alirsam miele marka alirim diye dsnuyorum kendim. Ayrica esim baska bulmus greenote diye bi marka mi ne ona da guzel diyorlarmis. Belki sizin akliniz karisikti ben dha da karistirdim kusura bakmayinnn 😂😂 ama bnmde bakindiklarim bunlar belki sizde bakarsiniz.