Doğum yapalı 2 ay 6 gün oldu artık spor yapmak istiyorum ama bebek arabasıyla yürüyüş zor oluyor çıkarıp indirmek ağır çünkü biraz.evds yapayım diyorum ama şuan spora başlanır mi bilemedim comelip kalkinca bazen dikiş yatakları hafif acır gibi oluyor. Ama spor yapmazsam da kilo alicam sürekli.kilomu vermem lazım. Sizce kardiyo yapilablrmi şuan.