Woman35 Kızlar toplatılan markalar haricinde şu an kullandığınız marka serum fizyolojik önerir misiniz ? Ama şu kullan atlardan büyüklerden değil 🙏🏻
designermoms Woman35 otribebe kullanıyorum makinesini de serumunu da çok memnunum Otriden önce brunobaby kullanıyordum o da güzel
Arenim_ noluyasanagenemiros evdeyken ben de onu kullanıyorum da bi süresi var mı onların yoksa bitene kadar kullanıyo musunuz