Benim bebegimde sıçrıyor kollarını atarak uyanıyor bazen ağlıyor bazen ağlamıyor doktor anne karnında küçük bi yerdeydiler şimdi dışarıda kendilerini boşlukta hissederler ve korkarak ağlarlar kollarına atarlar dedi geniş alanda değil mümkün olduğunca dar alanda sağdan soldan destekleyerek yatır dedi .
Yarim kundakta yapabilirisin dedi ama benimki hiç istemiyor bizde 47 günlük olduk ama hala devam ediyor google da da bir sürü saçma şey yazıyor ama sen onlara bakma dedi bana doktor inşallah dediği gibidir.