10 günden fazla süren adet kanaması için özür diyorlar ya hani bu 10 gün nasıl hesaplanır? Mesela ben 30 Ekim günü adet oldum akşam 5-6 civarıydı bugün 10. Günüm olacak sabahtan beri lekelenmem olmadı yıkanmak istiyorum. Ama eğer diyelim ki yıkandıktan sonra yarın lekelenmem oldu 10 gün bugün dolduğu için gusül almam gerekiyor mu? Bu 10 gün nasıl hesaplanacak