Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim 3gundur birden bire emmeyi azalttı canı isterse çok az emiyor memeye gelince ağlıyor başını çeviriyor. Sonumuz meme reddi gibi duruyor. Bu dönemlerde yaşayan var mı geçici mi kalıcı mı? Düzeltmek için öneriniz varsa yazın Lütfen