neu Doğumdan sonra bir defa adet oldum, hatta doktor kontrolünde yumurtaların oluştuğunu da söylemişti doktor. Şimdi ikinci adeti gormeliyim ama 9 gün gecikti. Adet düzensizliği normal mi ?
Hbk1122 neu normal ben 8,5 ay sonra oldum yine de dikkat etmek gerek tabi herhangi bir sürprizle karşılaşmamak adına..
rabiaoztrk Çok normal bir kere olup aylarca tekrar olmayan da var her ay düzenli olan da var kişiye göre değişiyor,ama tabi doktora sormak en iyisi