Butunisimleralinmis yani çok da doz farkı olmuyor tabi , mesela şuan başlarsanız 3 doz nimenrix ve 4 doz bexsero yaptırmanız gerekir. 6 aydan sonra başlarsanız 3 bexsero, 2 nimenrix oluyor. 1 yaş üstü 3 bexsero, 1 nimenrix oluyor. 2 yaş üstünde başlarsanız da 2 bexsero 1 nimenrix yapılıyor. Tabi aşı yapılmadıkça çocuğun koruması da oluşmamış oluyor. Biz 7. Ayda başladık , 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix şeklinde yaptırdık.