İkizlerim 17 aylık, önce ateslendiler. Ates gectikten sonra agiz kenarlarinda yaralar cikti. Sonra vucutlarina atti. Agiz icleri de yara dolu. Doktora goturdum belirli bir tedavisi yokmus. Krem verdi. Yeni salgin bu mu? Gecirenler tecrubelerini, faydasini gordukleri seyleri paylasabilirler mi? Zor durumdayiz.