Kızlar oğluma 7-8 tane emzik aldım adisinden kalitelisine kadar 3 aydır hiçbirini adam akıllı tutmadı bir wee nin emziğini 2 dakika tutup fırlatıyor tavsiyeler üzerine phılıps avent aldım bakalım kargo da emzik tutmayıp bu emziği tutan bebişleriniz var mı? İnternette sosyal medya da çok görüyorum hiçbir emziği tutmayıp bu emziği tutanları