Asyos1234 45 günlük oldu bebegım hala akıntım devam ediyor normal mi önce bi regl gbi geldi ne zaman bitiyordu
Beyzaveduru Benim de öyleydi 2 ayı da geçti sanırım. Doktora gittim ultrukan tahlili yaptı bişey çıkması
Beyzaveduru Asyos1234 yani 40 gün sürer en fazla diye düşünüyorum. Ben Cerazette başlamıştım acaba ondan mı oldu bilmiyorum (Doğum kontrol hapı