ilkaay0 eymenin_annesi34 bende öyleydim hatta 4 aylıkken ara ara merakımdan veriyordum ama pek de heyecanlanacak bir şey yokmuş 6 aya girince anladım 😁 şimdi bir de ona ayrı menü derdim oluyor 😁🫢
livanurvealpinannesi61 eymenin_annesi34 organik gurmem tavsiye ederim ben Bayadır ordan aldım ürünlerini çok güzel
Meri-Mel eymenin_annesi34 Canım merak etme sonra bu heyecanını ah ne gerek vardı acele edecek diye sorgulayacaksin tam 6 aylık iken başladım iyiki de öyle yapmışım 😊
eymenin_annesi34 Meri-Mel bende öyle yapıcam inşallah doktor ne zaman derse erken başlamayı düşünmüyorum 🤗