fatmaduru30 Dogum yapalı 14gün oldu 5 gündür feci bi şekilde boyun ve omuz tutulması yaşıyorum artık bazen dayanamayıp ağlıyorum acile gittim emzirdigim için bisey yapamadılar evde ne yapabilirim başına gelen varmi
fatmaduru30 Gizemlibirisi eskisi gibi değil sezeryandan dolayı olmuş belden uyuşturmuşlardı bende omuz ve boyun ağrısı yapti bi tanıdık kaya tuzunu iyice ısıtıp dokulmuycek şekilde çorabın içine koy dedi yaptık bide sadece viks sürebildim tuz soğudukca tekrar tekrar ısıtıp koydum ben çok faydasını gördüm
Gizemlibirisi Bende ortalama 25 gün oldu her gün iğne yaptırıyorum,ilaç kullanıyorum.etkisi geçince agriisi geri basliyo.kolumu kaldıramıyorum.bu kadar kötü muydu sizinki.bende sezeryan oldum üç ay önce
fatmaduru30 Gizemlibirisi aynıydı bebegi emzirirken ağlıyordum beşikten alamıyordum gece uykusu hiç yoktu ağrıdan bana acilegittim sadece parol içebilirsin dedi onunda faydası yok tabi kaya tuzu çok iyi geldi viks sürüp sonra kaya tuzunu ısıtıp koyuyordum ben öyle kurtuldum
fatmaduru30 Gizemlibirisi tavada ısıtın 2 tane coraba koyun yada bez torba ağzını iyice bağlayın tuz üstünüze dökülmesin kaya tuzu iri olandan olursa daha iyi önce viksle masaj yapın sonra tuzu koyun ama soğudukca ısıtıp tekrar tekrar koyun inşallah sizede fayda eder
Gizemlibirisi fatmaduru30 yaptım canım.gece de koyacam inşallah faydası olur.dua ederim sana valla perişanım
fatmaduru30 Gizemlibirisi çok geçmiş olsun inşallah faydası olur bende koyucam şimdi agri başladı gene viks sürüp koyarsan daha iyi olur