Hadi herkes bu postun altında en zorlandığı dönemi yazarak sohbet etsin 😊
İlk ben başlıyorum;
4.ay atağı çok zor geçti. Derkeeen, atak matak hikaye diş dönemi şahane diye ortama giriş yapıyorum.
Diş dönemi çok zormuş. Bütün uyku düzeni, beslenme düzeni her şeyi değişti. Dişin biri bitiyor biri başlıyor tam nefes alıcam derken diğer diş geliyor o bitiyor öbürü geliyor. Ay imdaaattt 😵
Ha birde Rüzgar çok erken emeklemeyi tercih ettiği için. Evin içinde fır dönüyoruz 🥳🥳
Not; 8 ay 7 günlük olduk 🤗
Sizlerin en zor dönemi hangisi anneler 🥰