Ben griptim sanırım bebeğime geçti, daha 1 ay 6 günlük ateşi 37.5 görünce hemen doktora getirdik kanda idrarda kakada hiçbi şey çıkmadı boğazı kızarık dediler sadece ateş olduğu içinde yatış verdiler antibiyotik tedavisi görüyor. Başına gelen var mı nasıl bir süreç izlendi sizde çok küçük her yerini deldiler yavrumun