Ozge3616 Kızlar ben ve 1 yaşındaki bebeğim öksürüyoruz çok ilaç da kullanmak istemiyorum bildiğiniz doğal yollardan öksürüğü geçirme yöntemi var mı
arada-mom Ozge3616 tereyağ limon pekmez su cezve de bunları karıştırıp 1 tatlı kaşığı verebilirsin şifa olur inşallah
fa_sena_y Ozge3616 benim kızıma soğuk algınlığı ilaçları yasak doktor umca diye bir damla verdi bitkisel eczaneden aldık bu tür şeylere faydası varmış isterseniz bir bakın fiyatı fazla ama 300 350 tlydi sanırım