aselinkoo merhaba sevgili anneler , kızıma vermiş olduğum balık yağı üstüne döküldü ne kokusu ne lekesi çıkmıyor bu konuda sorun yaşayıpta çözüme ulaşan varsa yardımcı olursanız sevinirim 🌸🙏
Bademmmm Benim de aynısı oldu,direk makineye atmıştım fakat kokusu öylece duruyordu. Beyaz sabun ile elde yıkadım tekrar makineye attım sonra geçti Bizimkinin markası möllers
aselinkoo Bademmmm aynı markayı kullanıyoruz 2 defa yıkandığı halde çıkartamadım ya bide kurutmaya atıyorum omu acaba etkiliyor diye düşündüm okadar balık kokuyorki insanı balıktan tiksindirir
Bademmmm aselinkoo ben de kurutmaya atmıştım. Geçmeyince sabun ile yıkadım iyice ,bi kaç yıkamadan sonra ne koku ne leke hiç bir şey kalmadı.
BengeldimNabersiniz aselinkoo Allah hadi ya 😂 onu atma kız yıkayınca dışarı falan asmayı dene bende sandım tişört falan
aselinkoo BengeldimNabersiniz deterjan gözüne deterjan ve karbonat koyarak çıkardım aklınızda bulunsun 😂
Arenefemom Benim koltuğuma döküldü bende çıkaramıyorum ne yapıcam bilmiyorum denemediğim hiç birsey kalmadi