Merhaba,bugün kontrolümüzde doktorumuz bebeğiniz aşağıda sıraladıklarımı yapıyor mu diye sordu.benim minnoş bunlardan sadece alkışı yarım yamalak yapıyor.elbet her çocuğun gelişimi farklıdır ama canım biraz sıkıldı.acaba cocuğumla yeterince oynamıyor muyum diye.sizlerde durumlar nedir
Sorayım belki rahatlarım dedim:))
1-Bir yerden tutunarak ayağa kalkabiliyor mu?
2-Bir yere dayanarak ayakta bekleyebiliyor mu?
3-İşaret parmağıyla nesneleri işaret ediyor mu?
4-Anne-baba nerde diye sorunca gösteriyor mu?
5-Eline iki oyuncak alıp carparak ses çıkartıyor mu?
6-Alkış, bye bye yapıyor mu?
7-Bir elinde oyuncak varken o eline başka oyuncak uzattığınızda ilk oyuncağı diğer eline geçirip sizdekine öyle uzanıyor mu?