Merhaba kızlar oğlum da el ayak hastalığı yaraları çıktı daha doğrusu tüm vücudunda oğlum da kaşıdı yara yaptı bazıları öyle kaldı bazılarında da sadece iz kaldı izlerin gitmesi için hangi kremi kullanmam gerekiyor daha önce başına gelen var mı yardımcı olabilir misiniz