SevdaLinkaaa Güzel anneler tavsiyeleriniz çok önemli ,bir an evvel almam gerekiyor,manuel pompa göğsümü de ellerimi de mahvetti ,lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?
Nuripekduru SevdaLinkaaa e bebekten tek başlıklıyı al derim hem uygun hem iş görüyor 😁 çift başlıklıda iki elinde doku oluyor biraz zorlanırsın çiftler çalışan iş yerinde sağmlara bence ideal😊
Pelinak SevdaLinkaaa ben mamajoo marka kullanıyorum. Oğlum 3 aylık olcak ve beni hiç emmedi doğduğundan beri sağıp veriyorum ve gayet memnunum
mikkonunannesi- Ben lansinoh çift gögüs elektrikli kullandım çok memnun kaldım. Kendi biberonuda bebek için çok iyi kaliteli biberon kesinlikle tavsiye ederim 🌸
-MinikAnne- E bebek baby plus aldım elektrikli 200 TL çiftli çokta memnunum 2. Pompa biraz gec devreye giriyor ama giriyor sorun var diyenler sabırla beklememişlerdir diye düşünüyorum tavsiye ederim.
Engineer_mother Wee baby tek pompalı olanı aldım hem uygun hem kaliteli. Çok memnun kaldım yengem doğum yapınca o da benimkinden aldı çok memnun
AdAyza Merhaba , bu işin en iyisi Medela ve Ameda dır fakat çok pahalı , ben Avent kullanıyorum, hem emziriyorum hem sağdığım için çekiş gücü bana yetiyor , sadece sağarak verseydim hastane tipi Medela kiralardım,bol sütler 🌸