ekim-22 Arkadaşlar merhaba bebeğim 3.5 aylık. Son bir haftadır uykudan sıçrayarak uyanıyor. Defalarca tekrar ediyor bu durum. Özellikle gündüz uykusunda daha çok oluyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Sırt üstü yatırdığım için mi oluyor acaba?
ekim-22 Moro refleksinden kaynaklandığını biliyorum. Ancak internette araştırma yapıyım diye baktığımda epilepsi hastalığında da bu tür sıçramalar oluyormuş. Uyanıkken yapmıyor. Sadece uykuya dalış sürecinde
atlasmom07 ekim-22 aynı durumu yaşıyorum şuan doktora götürdünüz mü epilepsiye dair herhangi bişey çıktı mı benim bebeğim de 5 aylık uykuya dalacağında veya uyku esnasında birden sıçrayıp ağlamaya başlıyor
ekim-22 Ve çok korkak bir bebek her sese ani görüntüye bile irkiliyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?
ekim-22 6 aya kadar moro refleksi canlı diye biliyorum. Ancak hiçbir şeyi de ihmal etmek istemiyorum.
ekim-22 atlasmom07 bunun için özel bir doktora götürmedim canım aylık kontrollerinde takipli olduğu çocuk doktoruna sordum bunun refleks olduğunu söyledi. Ve sonra tamamen kayboldu çok şükür. Şuan 11 aylık öyle bir sorunumuz yok.
atlasmom07 ekim-22 çok teşekkür ederim bende takipli olduğu doktoruna muayene zamanı sormayı düşünüyorum umarım bi sıkıntı yoktur
ekim-22 atlasmom07 içini ferah tut canım bende çok taktım bunu kafama bir gece boyunca hiç uyumayıp kaç kere sıçradı diye saydığımı bilirim. Eğer yapabilirsen videoya al sıçradığında doktoruna gösterirsin. zamanla
atlasmom07 ekim-22 aslında 4. Ayda çok oluyordu aslında çoktan kastım hergün her uykusunda değil şuan 5 buçuk aylık ve 5. Ayına girdiğinden itibaren 1 kez oldu korktuğum şey olsa sanırım çok daha sık olurdu diye düşünüyorum
ekim-22 atlasmom07 ayrıca korktuğun şey sadece uyurken olmaz gün içinde uyanıklık hâlinde de sıçrama yapması gerekir o yüzden içini rahat tut