Ahsen211016 biz de 6 aylıkken yaptırdık hiç ağlamadı oğlum güle oynaya geçirdi süreci sünneti de uyurken yaptı zaten doktor sadece anestezi iğnesini vururken ağladı onun dışında miss gibi atlattı ilk üç gün ağrı kesici verdim ara ara krem bile sürmedik kantaron yağı döktük dikişlerin olduğu kısma, karton bardak koyduk, ılık suya oturttuk ilk üç gün 10 15 dk daha sonra her bez değişiminde ılık suyla yıkadım 7 günde tamamen iyileşti.