yoda 2 tane cocuğum var. Ikisinide sallamadan uyutuyorum yatagına yatırıyorum kücük olan bazen kendisi uyuyor uyumuyorsa yanında oturup hıı hııı yapıyorum uyuyor.
Benmkiler eee ee pıs piş falan sevmiyor 😁
Büýük olanda yatagnda kendi uyuyor ama illa beni uyuyana kadar basında oturtuyor. Döne döne oynaya oynaya bana baka baka uyuyor