Neredeyse 3 aylık olacağız biz de gece sancıları ağlamaları bitmedi yavrumun, bir sürü gaz damlası kullandım fayda etmedi. Doktor en son laktoz duyarlılığından şüphelendi süt ve süt ürünlerini kestim. Ondan beri biraz daha düzelme var çok şükür ama başka besinlere de alerjisi var büyük ihtimal haftaya gidip alerji testi isteyeceğim.
Kardeşim sana tavsiyem detaylıca bir baktır doktorda. Belki çocuğunun bir besine alerjisi vardır. Eğer yoksa sadece gazsa rezene+anason karışımı iç günlük o da rahatlatır. Tummy time yaptır, bir kolunun üstünde yüz üstü tut, sıcak suya oturt, ve basit karbonhidratlardan kaçın (abur cubur-beyaz ekmek-makarna-kek çikolata vs.) basit karbonhidratlarda bebişe gaz yapar ve sütün kalitesini azaltır