Merhaba yorgun ama güçlü güzel annelerim🌸
Kızımın odasını ayırmak istediğim için telsiz almak istiyorum,kameralı almıştım ama sürekli telefondan kontrol edilenden olduğu için kullanımının iyi olduğunu düşünmüyorum. Sizin kullandığınız var ise memnun iseniz önerilerinizi alabilir miyim?