kamer21 burda da o civarda evet trendyol da 280 küsür ordan sipariş edicem bende ondan sordum. Eczaneler de çok pahalı dediğiniz gibi. Bizde mecbur kaldık aldık sma olsaydı onu alacaktık yoktu diye aptamil aldık ondan da pişman oldum şuan bebeğim kabız diye kucağım da ıkınıyo ellerini sıkıyo beni sıkıyo çok üzülüyorum. Sma gelene kadar mecbur aptamil kullancam eczanede olsa ordan alırdım yine ama yok malesef