Kızlar kızım 2 aylık olcak daha bikere açliktan kendi kalkıpta ağlamamıştır halen ben uyandiriyorum gündüz olsun gece olsun hep uyuyor artık bi sorun oldugunu dusunmeye basladim gecen alarma uyanamamisim 7 saat uyumusuz ya yinede kalkip aglamadi herseferinde zorla uyandirip zorla besliyorum buyuzden az yiyor.hic cok iyi keske benimkide oyle olsaydi demeyin valla herseyin fazlasi zarar uykusu yuzunden dogru duzgun beslenemiyor sırf buyuzden memeyi bile birakti emmeden uyuyordu göğsum bosalmadigi icin sutumde azaldi off sorunmu var acaba cocugumda sizinkilerde boylemi.sarilik yok buarada bu ay doktoruna sorucam ama sizlerinkinide merak ettim